Te veel ballen in de lucht

Soms ben ik zo druk, dan vergeet ik wel eens wat, nouja, niet echt vergeten, het is meer dat ik er gewoon dan even niet meer aan denk.
Dat heb ik dan vooral met bv groente of fruit wat ik gekocht heb. Soms .....is het dan een rotte bende geworden, brr, zo walgelijk.
Maar soms, zijn het net kadootjes als je ze terug vind, eerlijk gezegd vond ik de paprika en de peper die ik van 2 verschillende collegaatjes met moestuin kreeg er eigenlijk mooier op geworden.

En ehm ook iets gerimpelder, dat wel...
t zijn net mensen ;-) 

Reacties

  1. Daar moet ik ook meer op letten...maar inderdaad het overkomt me gewoonlijk ook als het drukjes is...Ik vind het zo zonde dat fruit en groenten slecht worden...deze week appeltjes gebakken omdat ze rimpeltjes kregen ;) croques gemaakt van oud brood en een bananenbrood gebakken van overrijpe bananen..oef! maar dat kon alleen omdat ik niet zoveel moest gaan helpen in de kinderkribbe...mooi die paprika/peper ;) Fijne dag nog! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sil , heb je bericht op whats niet kunnen lezen ,mijn telefoon wilde denk even geen telefoon meer zijn .heb hem nu gereset en dan is alles foetsie.........:-(

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk