Hoe komt het toch

Dat als ik de wekker extra vroeg zet om extra vroeg in rust enzo op te staan, zonder stress enzo, ik NOG vroeger uit mezelf wakker word.
Ik me dan helemaal fit voel?
En als ik dan verleid word om nog wat te blijven liggen, want groters zijn lekker uit zichzelf op tijd wakker en opgestaan enzo, ik heerlijk in slaap val en vervolgens hondsmoe en verrot wakker word?
De 2 jongsten altijd vroege vogels zijn en net op deze dag dat IK vroeg wakker was, maar bleven slapen tot ik ze om 7:35 uur maar gewekt heb ( de mormels).

Reacties

  1. Ja meteen opstaan is nou eenmaal het beste, die ervaring heb ik ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewoon gelijk het bed uit bij het wakker worden. Van langer liggen, knap je echt niet op.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gewoon gelijk het bed uit bij het wakker worden. Van langer liggen, knap je echt niet op.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben je een ochtendmens of toch meer een avondmens?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is ook niet eerlijk he!
    En wat ook niet eerlijk is: dat kinderen door de week nooit voor 7 uur wakker zijn, maar 's weekends wel....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo herkenbaar,gewoon op staan als de wekker gaat,gewoon doen ,hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo herkenbaar,gewoon op staan als de wekker gaat,gewoon doen ,hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, raar is dat hè? Soms kun je maar beter gewoon opstaan dan.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk