1 April

De een zat al dagen, zo niet weken te zeuren met het loswiebelen en verwijderen van het losse tandje.
De grotemensentand staat er al achter, en is bijna net zo groot.
De tandarts zei op controle dat hij er echt uit moet, en wel binnen 3 dagen, anders moest ze terugkomen en deed hij het wel.
Wat ik dan weer onzin vind, want dan kan ik zelf ook wel, melktandje eruit halen ....
Nou, hier lijkt het nog of madam het echt zelf ging doen, niets was minder waar, ik heb dr in de houdgreep moeten nemen en krijsend ging het tandje los bij de minste aanraking van mijn vinger met het tandje...zodat toen ze huilend wegrende ze alsnog t losse tandje zelf uit dr mond kon spugen.
Waar drama....serieus ze huilde vele krokodillentranen ...
De ander, daar heb ik weer geen fotootje van is nogal manisch met zn tandjes poetsen, liefts wel 10 volle minuten borstelt hij iedere avond voor de nacht zijn tanden. En voelt dan van alles, pijn, rare plekjes etc en is er dan van overtuigd dat t.....gaaaaatjes zijn, zo niet dan toch worden.
Dus om de boel wat te verluchtigen zei ik vanmorgen: OHHHHH NEEEEEEJ
wat zie ik daar als je naar me lacht? 
Een.........gaatje
Woest rende hij weg, zelfs nadat ik 100 x 1 april riep, hij vond het geen grapje, zeker geen leuke, en het was vast helemaal geeneens 1 april....
Zucht
Ik moets er zelf wel hard om lachen btw.
Soms voelt het weleens of ik maar weinig goed kan doen. 

Reacties

  1. LOL. Als collega bangebroek snap ik je zoon wel. Ik zou ook 'not amused' zijn als iemand tegen me zei dat ik een gaatje had. Het leven als moeder valt niet altijd mee ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaha. Ik moest er om lachen! Maar ik geloof dat moeders geen humor mogen bezigen. Dat krijg ik tenminste altijd terug van mijn eigen dochters. Sterker nog, ik geloof dat ik het grapjes maken een beetje verleerd ben :-/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een kind dat veel poetst, dat hoor ik niet vaak...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk